среда, 10. фебруар 2021.

Др Мерит (САД) – Људи који сада лажно представљају да маске функционишу су или потплаћени или изиграни


Фото EPA-EFE/Ana Escobar

Ја сам дипломирала на Медицинckoм Факултету Универзитeта Рочестер 1980. године, постала сам хирург спиналне ортопедије и радила сам као војни хирург десет година, а онда сам имала службу у Конгресном Комитету, која је проучавала технологију за војску и посебно за америчку морнарицу, а радила сам истраживања о биолошком оружју и свашта нешто па и маске.

И рећи ћу вам у целој мојој професионалној каријери никада нисам чула икога да у ствари верује да ове маске тј. било каква маска и ишта осим униформе за сузбијање заразе ишта значи кад су у питању вируси малих честица. У ствари, ЦДЦ (Центар за контролу болести) је управо објавио чланак у мају рекавши управо то исто. Не можете сузбити грип овим маскама, а тај вирус је чак и већи од овог вируса. Ја сам писала критике свих ових научних анализа, држала сам предавање у Невади прошлог месеца о томе; оно је доступно онлaјн под насловом ‘Медицинска технократија’ под мојим именом. Можете погледати све научне детаље око тога и мој је закључак након што сам поновно урадила медицинска истраживања да људи који сада лажно представљају да маске функционишу су или потплаћени или изиграни. То просто не функционише на тај начин.

Ово неће изаћи на добро. Исход свега овога неће бити добар. Претходни говорник је говорио нешто што сам ја хтела да кажем о деци. Знате, деца, знате шта, овде се дешава нешто јако лоше. Деца уче гледајући изразе лица. Деца се друже. Стварамо генерацију људи који ће бити уплашени од нормалног живота а то није добро. Друго, не знам да ли знате колико штете чините економији. Ви, људи, добијате плату од државе сваки месец, али запослени у малој привреди нису добили приличан број месечних плата а и ствари не иду баш на боље…јер ја живим ван Омахе. Ако живите тамо у унутрашњости, не морате да носите маску, ми не правимо социјалне дистанце, ми се дружимо и нико се не разбољева више него што су се разбољевали прошле сезоне.

Стопа преживљавања је 99, 991%…у ствари вероватно стопа расте на 99,997% са новим објавама од стране ЦДЦ. И прошлогодишње сезоне грипа било је 99,994% и само због тога застрашујемо децу, а ништа добро неће проистећи из овога. Мислим да је време да овоме станемо на крај и само желим да кажем да сам у животу дала две заклетве: једна заклетва Уставу као официр у морнарици, а другу Хипокритову заклетву, која каже да не смем да чиним штету пацијентима, а  оштетити пацијенте подразумева и лагање пацијената. Ја просто нећу то више радити. Ја не носим маску, а вероватно нећу ни ићи у куповину около ако буде било неопходно. Мислим да је време…хоћу да кажем, па људи, ви све ово можете да преокренете. Или ћете да отпишете овај град или ћете преокренути ово одмах сада. Само да вас подсетим на речи Бориса Јељцина ‘ова лаж ће се до врага ускоро распасти у парампарчад‘…Истина излази на видело. Борис Јељцин је једном рекао ‘Можете седети на престолу од бајонета, али не можете седети на њему дуго’.

Др Мерит је завршила класичну медицину и стекла је диплому Медицинског Факултета Универзитeта Рочестер. Након дипломирања, стажирала је на National Naval Medical Center, Bethesda Maryland из интерне медицине и завршила је докторски стаж из ортопедске хирургије на San Diego Naval Medical Center. Провела је додатне године пружајући здравствену негу активним маринцима на дужности у Ивакуни, Јапан и у Kвантику, Вирџинија, САД. Добила је Луис А. Голдстеин Фелоушип из cпиналнe хирургије у Рочестер Стринг Меморијалној болници – једина жена која је то успела. Њено животно интересовање је wellness (благостање и добробит пацијената), а 2006. године је завршилаАмеричку Академију за антиeјџинг и интегративну медицину (the American Academy of Anti-aging and Integrative Medicine fellowship).

овај опис је саставила др. Сет Герлаk (Dr. Seth Gerlach)

прeвод ca eнглeckoг  anglo.world.translations@gmail.com 

Нема коментара:

Постави коментар